دانلود تحقیق درمورد هولوکاست

دانلود تحقیق درمورد هولوکاست

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد هولوکاست

با دانلود تحقیق در مورد هولوکاست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هولوکاست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هولوکاست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هولوکاست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

  

درحاليكه رپيس جمهور كشورمان از سال گذشته با طرح سوالاتي اساسي،  توانسته است سیاست غرب در تاسیس رژیم صهیونیستی به بهانه آنچه «واقعه تاریخی هولوکاست» نامیده اند را در برابر وجدان عمومی ملتها به چالش بکشاند، از چندی پیش برخي محافل رسانه ای وابسته به مجمع تشخیص مصلحت مي كوشند تا با غیر مربوط دانستن این مساله با منافع جمهوری اسلامی، کینه ورزیهای خود علیه احمدی نژاد را به بهای تقویت جایگاه متزلزل رژیم صهیونیستی پیگیری نمایند.

در جدیدترین ترفند یکی از این رسانه های اينترنتي ،سخن گفتن از تردید درباره هولوکاست و محکوم نمودن نتیجه هایی که غرب از این افسانه گرفته است، تقلید از یک عنصر اطلاعاتی گذشته عنوان شده است. این سایت، با ارائه متن سخنان سعید امامی در این باره و استناد به این دلیل محکم! نتیجه گرفته است که سخن گفتن از هولوکاست و ابراز تردید درباره آن بدعت احمدی نژاد و به تقلید از این عنصر اطلاعاتی است و اساسا این منطق در دیپلماسی جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و نباید داشته باشد!

فارغ از بررسی مغالطه های فراوان این استدلال مضحک که بر مبنای آن هیچگاه کسی حق اعمال ابتکار در سخن گفتن صادقانه و منطقی با ملتها و وجدان عمومی(که اساس و عمق استراتژیک دیپلماسی جمهوری اسلامی را تشکیل داده و می دهند) را ندارد، رجانیوز برای آگاهی مخاطبین،قسمتهایی از سخنان رهبر حکیم انقلاب در گذشته و حال که در آن ایشان صریحا به افسانه بودن هولوکاست و تقبیح نتیجه گیری غرب از آن پرداخته اند،اشاره می کند:

مقام معظم رهبري در سال 79 و در خطبه هاي نمازجمعه براي اولين بار با تاييد ضمني نظرات روژه گارودي دانشمند تاريخ دان فرانسوي،  از ضرورت آزادي دانشمندان غرب براي طرح نظراتشان در مورد تاريخ‌سازي صهيونيست‌ها دفاع كردند.

همچنین رهبر حکیم انقلاب در بخشي از خطبه نمازجمعه در تاريخ 23/2/79 فرموده اند:  اگر يك نفر پيدا شد و عليه صهيونيسم حرف زد - مثل آن آقاى فرانسوى(13) كه چند جلد كتاب عليه صهيونيستها نوشت و گفت اين كه مى‏گويند يهوديان را در كوره‏هاى آدم‏سوزى سوزاندند، واقعيت ندارد - طور ديگرى با او رفتار مى‏كنند! اگر كسى وابسته به سرمايه‏داران نباشد و مراكز قدرت سرمايه‏دارى نباشد، نه حرفش زده مى‏شود، نه صدايش به گوش كسى مى‏رسد و نه آزادى بيان دارد! آرى؛ سرمايه‏داران آزادند كه به‏وسيله روزنامه‏ها و راديوها و تلويزيونهاى خودشان، هرچه را كه دلشان مى‏خواهد، بگويند! اين آزادى، ارزش نيست؛ اين آزادى، ضدّارزش است. مردم را به بى‏بندوبارى و به بى‏ايمانى بكشند؛ هرجا مى‏خواهند، جنگ درست كنند؛ هرجا مى‏خواهند، صلح تحميلى درست كنند؛ هرجا مى‏خواهند، اسلحه بفروشند. آزادى يعنى اين!


3,000 تومان