دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري

دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري

با دانلود تحقیق در مورد شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيوه هاي نوين آموزش املاء و تأثير آن در يادگيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

املاء نوعي نوشتن است و نوشتن يكي از جنبه هاي زبان است كه در عمل تفهيم به كار مي رود ، و زبان نيز مجموعه اي است از علائم و نشانه هاي قرار دادي كه بر معاني و مفاهيم موجود در جامعه دلالت مي كند و بهترين وسيله تفهيم و تفاهم است . در تفهيم علاوه بر نوشتن از سخن گفتن نيز استفاده مي شود و در تفهيم گوش دادن و خواندن به كار مي رود .

يكي از آرزوهايم اين بود كه در بسياري از زمينه هاي آموزشي يافته هاي جديد و خلاقيت ها جايگزين روش هاي سنتي و كهنه شود در اين ميان تنها اميد مي ماند كه كارشناسان علوم تربيتي مشاوران و روانشناسان با استفاده از اطلاعات نظريه ها و فنون جديد به كمك دانش آموزان ، معلمان و اولياء بشتابند .

دانش آموزان زيادي وجود دارند كه در درس املاء دچار مشكل مي شوند و مي خواهيم بدانيم روش هاي جديد املاء آيا اين مشكل را برطرف مي كند يا خير .

آيا دانش آموزان ضعيف با اين روش به حد مطلوب مي رسند يا نه ، املا يك درس آموختني است بنابراين ضرورت دارد معلم با برنامه ريزي درست و دقيق به آموزش و ارزيابي بپردازد .

بيان مسأله و اهميت آن

انسان موجودي است اجتماعي كه دوست دارد با ديگران ارتباط برقرار كند كه اين ارتباط به شيوه هاي مختلف مؤثر است اما مهمترين وسيله ارتباطي در جامعه انساني زبان است كه تفهيم و تفاهم بين انسانها را فراهم مي كند و براي ارتباط با ديگران بايد مهارت هاي زباني را در جنبه هاي شفاهي و كتبي آن آموخته شود . مهارت هاي زباني داراي چهار حوزه است : 


5,000 تومان